Friday, June 19, 2009

Hohohoho.....UPM, i'm coming

今天大学入学名单出炉咯

上网看是很紧张,那网页又很jam,还我紧张了很久

还好我拿到UPM Computer and Communication System Engineering

虽然不是我的第一选择,但我也很高兴,因为我的STPM考得很烂

有些朋友拿到不太好的科,甚至有些大学都进不到。。。不懂怎么安慰他们,怕反而越弄越糟。。。使他们更伤心,我都不会说些安慰人的话

不管如何,精神上还是会很支持你们的(金钱上爱莫能助,你知道啦,我很穷的)hehe.....gambateh my frens

妈妈一知道后就开始在吹我收拾东西。。。。真的有点烦。。。家人知道了都很替我高兴,拾到宝了。。。我算很幸运了,有些成绩比我好的都拿不到这么好的科,不然就是大学在很山的地方,要感谢。。。。家人,老师,朋友。。。。老天爷,哈哈!!!

serdang对我说还不太陌生,生活应该不会有什么大问题吧。。。希望如此,明天就开始做准备功夫了,下星期就得报道了,有很多表格没填,复印文件,照片,学费。。。。期待已久的日子终于来临了。。。WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(没完没了)。。。。。。。。。。。。。。。。。。

3 comments:

xiaoX said...

wah..Gratezz..u got UPM..!!!
u gud la...haiz..me cham..T.T
anyway...congratulations ya^^
go ther le muz gambateh oh..add oil ~
best of luck for ur new life ther ^^

Sky Walker said...

thx...u study f6 oso, u still can get local u one...but for pharmacy muz hav a gud result la, i'm tipu makan one still ok la, it's lucky tat got 3 frens same wif me, at least wont feel so lonely, haha...u muz add oil too...sunflower oil(gud for healthy)hehe XD

xiaoX said...

hAha ...not i dun wan to add oil..is i dun hv strength anymore..vry tired haiz...anyway thx ur support ya~ long time din c ur blog bcx busy..whn i see ths new post is gud news so happy too:)XD okie ba..gaH YAo la ^^